Muszkieterski Długi miecz Błyskotliwości
Poziom ulepszenia: 1
Wartość: 21 705
Obrażenia: 85-99
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+4 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+4 do charyzmy (+1)
+4 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 71
Taktyka: 106
Poziom: 56
Wyjątkowy Przebiegły Długi miecz PiekiełPoziom ulepszenia: 3Wartość: 22 579
Obrażenia: 103-117
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+9 do sprytu (+1)
+30 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 71
Taktyka: 106
Poziom: 56
Wyjątkowy Muszkieterski Piętrowy pasWartość: 13 831
Ochrona: 9
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 71
Poziom: 40
Niszczycielska Kolczasta maczuga Poziom ulepszenia: 6Wartość: 13 000
Obrażenia: 116-152
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 129
Zwinność: 66
Taktyka: 111
Poziom: 65
Niszczycielskie Wzmocnione żołnierskie butyWartość: 13 260
Ochrona: 8
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 65
Poziom: 39
Wyjątkowe Zdrowotne Pudao PlagiPoziom ulepszenia: 5Wartość: 52 778
Obrażenia: 235-323
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+11 do żywotności (+1)
+40 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Siła: 170
Zwinność: 96
Taktyka: 133
Poziom: 77
Wyjątkowy Szturmowy Ćwiekowany skórzany pasWartość: 15 160
Ochrona: 9
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 82
Poziom: 49
Dobry Muszkieterski Płytowy pas BłyskotliwosciWartość: 29 728
Ochrona: 12
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+5 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do charyzmy (+1)
+5 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 101
Poziom: 59
Dobry Mroźny Sejmitar UczciwościWartość: 27 319
Obrażenia: 103-123
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+7% do odporności na magię wody (+1%)
+15 do obrażeń od magii wody (+5)
+9 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia
Wymagania:
Siła: 118
Zwinność: 78
Taktyka: 117
Poziom: 62
Ostatnio edytowany przez Snori Hog (2009-02-28 15:36:09)